Patarimai kaip fotografuoti maistą ir maisto prekinių ženklų produktus.
Jei jūsų įmonė užsiima plataus vartojimo prekių (CPG) maisto prekių ženklų plėtra, jau žinote geros fotografijos vertę. Tačiau kas lemia, kad maisto produktų fotografija yra veiksminga rinkodaros požiūriu? Ir kokius patarimus ir gudrybes galite naudoti, kad jūsų CPG maisto produktų fotografija būtų dar veiksmingesnė?
Jei jūsų įmonė užsiima plataus vartojimo prekių (CPG) maisto prekių ženklų plėtra, jau žinote geros fotografijos vertę. Tačiau kas lemia, kad maisto produktų fotografija yra veiksminga rinkodaros požiūriu? Ir kokius patarimus ir gudrybes galite naudoti, kad jūsų CPG maisto produktų fotografija būtų dar veiksmingesnė?
Atsarginės nuotraukos daugelį metų buvo rinkodaros ir reklamos kampanijų pagrindas, ir ateityje jos ir toliau atliks svarbų vaidmenį. Tačiau šiuolaikinis vartotojas trokšta autentiškumo ir gali bauginančiai tiksliai pajusti, kad nuotrauka yra iš atsargų. Galima įsivaizduoti, kad jums pavyktų išsisukti naudojant savo pasirinkto produkto nuotraukas, ir tai būtų neabejotinai nebrangi alternatyva savo fotosesijos organizavimui. Vis dėlto daugumai maisto prekių ženklų geriau daryti originalias nuotraukas. Tikslingiau pavaizduosite savo maisto produktą, be to, savo tikslinei auditorijai pademonstruosite daugiau autentiškumo.
Maisto fotografavimui samdykite tikrus profesionalus.
Toliau samdykite tikrus profesionalus, jei norite gauti didžiausią naudą iš savo CPG fotosesijų. Galbūt koledže lankėte fotografijos kursus ir manote, kad galėtumėte patys susitvarkyti su daugeliu pagrindų, o gal manote, kad viską galite suvesti su savo turima rinkodaros specialistų komanda. Tačiau dažniausiai patyrę ir išmanantys profesionalai atliks daug geresnį darbą. Vėlgi, gausite tai, už ką mokate.
Priklausomai nuo fotosesijos apimties ir nuo to, kokių nuotraukų tipų jums reikia, galite apsvarstyti galimybę pasamdyti išorinę įmonę, kuri padėtų jums įveikti šį procesą. Kartu su meno vadovu galite nusibrėžti pagrindinius fotosesijos tikslus, aptarti produktų išdėstymo galimybes ir parengti planą, kaip gauti visus reikiamus kadrus.
Patyrusių kandidatų ir gerai įvertintų agentūrų paslaugos bus brangesnės, tačiau paprastai gausite daugiau naudos iš šios patirties, o pabaigoje gausite geresnes nuotraukas ir daugiau pagalbos, kaip jas tinkamai naudoti.
Pradėkite nuo kadrų sąrašo.
Maisto fotografavimo vykdymas yra svarbus, tačiau nuolat pasieksite geresnių rezultatų, jei pradėsite fotografuoti jau turėdami planą ir kadrų sąrašą.
Paprastai maisto produktų fotografijoje yra trys kadrų tipai:
- Gyvenimo būdas: Gyvenimo būdo nuotraukomis stengiamasi parodyti produktą natūralioje aplinkoje. Pavyzdžiui, galite nufotografuoti moterį, valgančią sūrio mėsainį parke ant suoliuko. Šios nuotraukos puikiai tinka norint pabrėžti praktinį jūsų gaminio pobūdį ir sukurti jūsų tikslinės auditorijos artumo jausmą.
- Pakuotė: Įpakavimo nuotraukos: stenkitės, kad gaminys bent kiek liktų savo pakuotėje. Pavyzdžiui, galite nufotografuoti iš kartoninės dėžutės iškritusius vištienos grybukus arba iš firminės pakuotės kyšančias bulvytes.
- Studija: Studijos nuotraukose pašalinkite dėmesį blaškančius elementus ir foną, fotografuodami produktą minimalistiniame fone, visiškai studijoje (kaip rodo pavadinimas). Norėsite ne tik tuščio balto fono, bet ir daug daugiau, bet jums nereikės. Šis metodas geriausias, jei jums rūpi tik fotografijos tikslas.
Pasipraktikuokite kurti stilių.
Diskutuotina, ar turėtumėte samdyti maisto stilistą, ar ne. Maisto stilistai yra atsakingi už jūsų maisto produktų demonstravimą kuo geresnėje šviesoje, kartais sukurdami jūsų produkto imitaciją, o ne naudodami patį produktą. Ar jį samdyti, turėtų priklausyti nuo jūsų biudžeto, nuotraukų, kurias norite daryti, tipų ir nuo to, ar jūsų produktai yra natūraliai fotogeniški.
Sutelkite dėmesį į apšvietimą.
Kaip gali pasakyti bet kuris fotografas, daug kas priklauso nuo apšvietimo. Tiesioginis ir netiesioginis apšvietimas gali užtikrinti, kad jūsų gaminys būtų kuo puikiausiai pavaizduotas, kartu sumažinant šešėlius ir išsaugant natūralumo pojūtį. Tai pasiekti be profesionalios studijos įrangos ir patyrusių specialistų prie vairo gali būti itin sunku.
Būkite kūrybingi.
Žmonės dažniau prisimena naujoviškus potyrius ir dalykus, kurių dar nėra matę. Dėl to fotografuojant produktus svarbu pasitelkti kūrybiškumą. Imituodami konkurentų taktiką arba darydami nuotraukas su tokiu pačiu kadravimu ir apšvietimu kaip kiti šios pramonės šakos atstovai, susiliesite su kitais ir sumažinsite savo rinkodaros veiksmingumą.
Eksperimentuokite.
Galiausiai noriai eksperimentuokite. Darykite nuotraukas iš skirtingų kampų ir išbandykite kai kurias technikas, apie kurias iš pradžių galbūt nesusimąstėte. Tai puiki proga įvertinti, kas geriausiai atrodo filmuojant. Vėliau galite eksperimentuoti su skirtingomis nuotraukomis skirtingomis rinkodaros sąlygomis ir pamatyti, kurios labiausiai patinka jūsų tikslinei auditorijai.